Development & Management

Colaboram cu traineri,  executive & team business coach și împreună dezvoltam programe ce ofera managerilor sprijinul de care au nevoie pentru a-și împuternici și a se conecta cu echipa în contextul actual.
“A good coach can change a game, a great coach can change a life."

  • Design Thinking înseamnă un mod de a gândi și de a lucra. Este un proces iterativ în care se încearcă înțelegerea consumatorului, formularea de ipoteze și redefinirea problemelor în dorința de a identifica strategii și soluții alternative care ar putea să nu fie vizibile imediat, raportat la nivelul nostru inițial de înțelegere.
  • Este o metodologie de proiectare care oferă o abordare bazată pe soluții pentru rezolvarea problemelor.
  • Inovația nu vizează însă doar produsele și serviciile, ci lucruri mai intangibile, cum ar fi procesele de afaceri sau schimbarea culturii companiei.
  • Cursurile de Design Thinking se potrivesc oricărui tip de organizație. Ele sunt adaptabile obiectivelor și mărimii echipei, ajutând liderii să îmbrățișeze procesul de Design Thinking, caracterizat printr-o abordare diferită a conceperii și proiectării produselor sau serviciilor și să construiască o cultură a inovației.

Design Thinking

Design Thinkers Academy, una dintre cele mai importante agenții de design orientate spre inovare din lume.

Caracteristica principală a metodologiei Design Thinking este orientarea Human-Centred, în sensul că, pe tot parcursul procesului de dezvoltarea a produselor și a serviciilor, se face recurs la ființa umană care este beneficiara acestora.

  • Process Communication Model® are o gamă largă de aplicații. Poate fi de ajutor managerilor oferind informatii despre abilitatile de comunicare in echipe, imbunatatirea abilitatilor de vanzare, stress management - ajuta să înțelegeți cum se comportă diferitele tipuri de personalități în condiții de stres și ofera îndrumări și instrumente care pot ajuta diferitele tipuri de personalități să facă față situațiilor care pot provoca stres.
  • Este un curs de 2 zile, care incepe cu un un Pre-work - Completare chestionar, ce va genera Profilul PCM. Profilul PCM, denumit Personality Profile Inventory (PPI), este un raport de maxim 40 de pagini (variaza la fiecare participant), are un cost fix de 100 euro si contine: structura personalitatii; punctele forte; perceptiile – felul in care vedem lumea; preferinte de interactiune; nevoile psihologice; motivatii psihologice; secventele si driverii de stres; plan de actiune personal si profesional.
  • Este un curs care imbina teoria cu exercitiile (50%-50%), dureaza 2 zile ( zilnic doua module de câte 3 ore) si se desfasoara in echipe de maxim 20 pers.

Process Communication Model® (PCM)

Conform modelului PCM, fiecare persoană reprezintă o combinație unică de 6 tipuri de personalități. Cu nevoi diferite, sunt motivați de lucruri diferite și intră în conflicte și condiții de stres din cauza diverșilor factori.